ВИХОВНА РОБОТА

Виховна система ліцею – це змістовно насичене й суспільно значуще творче життя педагогів, учнів, батьків, головним завданням якого є розвиток не тільки інтелекту, а й особистісних якостей учнів.

Основною метою у вихованні учнів залишається формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Виховна робота ліцею здійснюється відповідно до поставленої проблеми «Виховання учня як громадянина України, національно свідомої, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальне рішення у різноманітних життєвих ситуаціях». З цією метою потрібно вдосконалювати роботу класних керівників та вчителів-предметників, намагатися активізувати роботу учнівського самоврядування ліцею, поліпшувати роботу психологічної служби та розширювати співпрацю з батьками та громадськістю міста.

Для реалізації виховних завдань у ліцеї був розроблений план виховної роботи, ключовими нормативними документами, на які спираються педагоги є: Конституція України, Декларація прав людини, Конвенція ООН про права дитини, закон України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України, прийняті відповідно до Конституції та законів України, Кабінету Міністрів України, накази Міністерством освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, Загальнодержавні та міські програми, рішення місцевих органів виконавчої влади та органів.

Основні завдання виховної роботи:

1. Формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури.

2. Формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов'язковості, ввічливості, тактовності; вміння працювати з іншими.

3. Формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам.

4. Виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймати художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати діяльність у мистецькій сфері.

5. Виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя.

6. Формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров'я.

У своїй діяльності педагогічні працівники керується такою моделлю виховної системи:

МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ЛІЦЕЮ

/Files/images/модель виховної роботи.png

Пріоритетними на сучасному етапі є формування випускника Нової української школи, зокрема нашого ліцею, а це особистість, патріот та інноватор, а саме:

  • всебічно розвинена цілісна особистість, здатна до критичного мислення;
  • молода людина з активною позицією – патріот, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення;
  • інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

Дитині недостатньо дати лише знання, ще необхідно навчитися користуватися ними: знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

/Files/images/функції виховної роботи.png

У центрі виховного процесу є дитина, її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самосвідомість та характер. Уся виховна робота ліцею спрямована на кінцевий результат – випускника – свідому особистість із громадянською позицією, національно-свідому, життєво і соціально компетентну здатність здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.

/Files/images/структура.png

Стержнем виховної системи у ліцеї є національна та патріотична ідеї, спрямовані на вироблення життєвої позиції людини, становлення її як особистості, як громадянина та патріота своєї держави.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Daniel

    2013-09-10 00:53:01

    Tht'as the best answer of all time! JMHO...

  • Alieyaa

    2013-09-08 13:11:34

    Th'tas going to make things a lot easier from here on out....

  • Haoua

    2013-09-07 20:20:02

    Geez, that's uneeaibvlble. Kudos and such....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.